O optimizaciji spletnih strani oziroma SEO optimizaciji je bilo na spletu napisanega že veliko. V osnovi gre za proces, ki skuša vašo spletno stran narediti spletnim iskalnikom prijazno, da bi jo kot rezultat na določene poizvedbe slednji prikazal čim širšemu krogu uporabnikov spleta.
Optimizacija spletnih strani se sicer pogosto prodaja kot posebna storitev (kar tudi je) poleg postavitve spletne strani ali drugih storitev za izboljšanje pozicije spletnega mesta. Vendarle pa optimizacije zato vseeno ne smemo jemati ločeno od vseh teh procesov. Nikar ne mislite, da se bo dobro postavljena spletna stran optimizirala in pozicionirala sama od sebe. Napaka, ki jo dela večina ponudnikov optimizacije je, da premalo poudarja nujnost in neločljivo povezanost optimizacije z ostalimi procesi. Optimizacija ima svojo ceno, toda to ne pomeni, da je samo en produkt med drugimi v ponudbi. Optimizacija spletnih strani je osnova za uspešnost in vidnost spletnega mesta, zato bi ga morali ponudniki začeti kot takega tudi predstavljati. Morda bi morali optimizacijo v svoji ponudbi celo združiti s katero izmed drugih storitev in tako pokazati na njeno pomembno vlogo v digitalnem marketingu.
Osnovna tehnična optimizacija spletnih strani zajema analizo spletnega mesta, izbiro ključnih in najbolj relevantnih besed, pravilno poimenovan URL naslov, optimizirane meta opise, naslove in podnaslove spletne strani itd. Čeprav se vam nemara zdi, da gre pri omenjenih stvareh zgolj za malenkosti, v tem primeru še kako drži rek, da je hudič doma v detajlih. Če spletna stran ni optimizirana kot se šika, se ne more »spoprijateljiti« s spletnimi pajki, ki po iskalnikih iščejo ključne besede.