Dinamično oglaševanje z remarketingom
| Članek je bil prebran 3.183 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Danes je remarketing eno izmed ključnih orodij v svetu oglaševanja. Oglaševalcem v osnovi omogoča doseganje najbolj potencialnih strank s pravimi sporočili – torej s sporočili in oglasi, namenjenimi ravno njim. Remarketing na trgu gotovo velja za eno izmed najboljših inovacij, ki izboljšuje optimalnost, učinkovitost in uspešnost oglaševanja.

Oglas za oglaševanjePoleg tega povečuje ROI oziroma povračilo investicije, kar je iz finančnega vidika, danes v času globalne finančne krize, za oglaševalce še kako pomembno. Remarketinga se pravzaprav lotijo vsi tisti, ki želijo povečati učinkovitost spletnega oglaševanja. Remarketing je ena izmed najbolj odmevnih funkcij, ki jih ponuja Google Adwords in v oglaševanju danes predstavlja že skoraj stalnico. Pomembna prednost in lastnost remarketinga je gotovo izredna natančnost pri doseganju ključnih ciljnih skupin. Te skupine vsebujejo uporabnike, ki so že obiskali vaše spletno mesto in s tem izkazali določeno zanimanje za vašo ponudbo. Remarketing pa omogoča še več – lahko namreč oblikujete več različnih seznamov uporabnikov oziroma svoje ciljne skupine prilagodite glede na aktivnost uporabnikov. Tako lahko oblikujete ciljno skupino vseh tistih, ki so le brskali po vaši spleti strani, potem skupino vseh, ki so nek izdelek dejansko dali v nakupovalno košarico, a na koncu nakupa niso izvedli do konca, skupino uporabnikov, ki so z nakupom prenehali pri načinu dostave ipd.

Pogoje je, da imate v skupini vsaj 100 uporabnikov, saj je s tem zagotovljena zasebnost podatkov, po drugi strani pa potrebujete dovolj veliko skupino ljudi, da je sploh viden učinek oglaševanja. S pomočjo takšnih skupin tako dosegate prave ljudi na pravi način, medtem ko le-ti brskajo po drugih spletnih straneh v prikaznem omrežju.

© 28. 04. 2025 - LetoMladih.si. Oglaševanje.