Email marketing – kanal, kjer se vaša investicija hitro povrne
| Članek je bil prebran 1.410 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

To, da digitalni marketing postaja vse pomembnejši del vaše marketinške strategije, je danes najverjetneje večini uspešnih podjetij že povsem jasno, še vedno pa mnoga nekoliko zanemarjajo enega izmed kanalov digitalnega marketinga, ki lahko investicijo hitro povrne in prinese zelo dobre rezultate. Če vam zaupamo, da ne gre za družbena omrežja in da je ta kanal v številnih panogah celo uspešnejši od slednjih, potem vas gotovo zanima, za kaj točno gre.

e-mail marketingE-novice – če so zastavljene pravilno, jih prejemniki berejo

E-mail marketinga se je marsikje oprijel nekoliko negativen prizvok, češ, kdo pa sploh bere ta elektronska sporočila. To je tudi eden izmed glavnih razlogov, zakaj se mnoga podjetja še vedno premalo zavedajo, kako pomemben delež igra ta kanal pri celotni marketinški kampanji na spletu. E-novice so lahko zares vsebinsko prazne, nezanimive in neodprte romajo v smetnjak – če jih ne izvajamo strokovno, premišljeno in pravilno, se bo to nedvomno tudi zgodilo. Ne moremo pa na to posplošiti kar vseh e-novic, ki jih podjetja in blagovne znamke pošiljajo svojim bazam prejemnikov. Številna podjetja so namreč že ugotovila, da se investicija v kvaliteten in strateško zasnovan e-mail marketing povrne zelo v kratkem času, povrh vsega pa ta kanal prinaša zelo dobre rezultate in je nasploh lahko celo uspešnejši, kakor oglaševanje na družbenih omrežjih. Pogoj za to, da je email marketing zares uspešen in da z njim dosežemo to, kar smo želeli, je seveda ta, da se tega lotimo strokovno, opremljeni z dovolj znanja, na inovativen način in temu posvetimo dovolj časa, da so vsake e-novice, ki jih pošljemo svojim prejemnikom, tudi zares kvalitetne, relevantne in zanimive. Samo pošiljanje akcij ali obveščanje o nagradnih igrah ali novostih v ponudbi gotovo ne bo pritegnilo velikega števila prejemnikov, da si vaše elektronsko sporočilo tudi preberejo. Vedeti je potrebno, da so danes prejemniki elektronskih sporočil s tovrstnimi, nekako generično zastavljenimi e-novicami bombardirani iz vseh smeri in iz različnih panog. Ključ za uspeh se torej skriva v personalizaciji  e-novic in v upoštevanju tega, kar prejemnika dejansko zanima. Inovativnost pa je tista pika na i, ki neko elektronsko sporočilo razloči med vsemi ostalimi, ki priromajo na nek elektronski naslov.

Kaj je treba vedeti, ko se lotimo e-mail marketinga?

Sedaj je torej že postalo jasno, da ni lahko sestaviti e-novic, ki jih bo uporabnik tudi zares odprl, prebral in zaradi katerih boste povečali prepoznavnost, prodajo, konverzijo. Obstaja več pomembnih vidikov, ki jih pri sestavljanju e-novic ne smemo prezreti:

E-mail marketing in spletna prodaja

Zelo pomemben je email marketing predvsem v panogi kot je spletna prodaja, kjer večina  podjetij ugotavlja, da se povratek investicije zelo hiter in visok. E-mail marketing se je pri spletni prodaji poleg ponovnega trženja (remarketing)  celo izkazal za enega izmed najpomembnejših prijemov digitalnega marketinga. Z e-novicami je mogoče zelo učinkovito in v hitrem času povečati prodajo, zato v prihodnosti trendi v digitalnem marketingu kažejo na to, da bodo blagovne znamke in podjetja v prihodnje v e-mail marketing vlagale še več, kakor doslej.

Če smo vas vsaj malo prepričali, da je e-mail marketing vreden vaše pozornosti, časa in tudi denarja, potem se obrnite na prave strokovnjake za digitalni marketing – podjetje W3B d.o.o., kjer vedo, kako pomembno se je e-mail marketinga lotiti na pravi način.

Vas morda zanima tudi, kako je videti Najbolj učinkovit marketing? Preverite!

© 25. 04. 2025 - LetoMladih.si. Oglaševanje.