Kaj je inbound marketing?
| Članek je bil prebran 1.463 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Verjetno ste že slišali, da je prihodnost marketinga nasploh ravno v inbound marketingu. Toda – kaj sploh inbound marketing je in zakaj oglaševanje vse svoje upe v prihodnosti stavi ravno nanj?

inbound marketingInbound marketing v svojem bistvu nosi človeški pristop do kupcev oziroma potrošnikov. Inbound marketing je nemara najlažje razložiti tako, da ga primerjamo s klasičnim oglaševanjem – npr. s tv oglasom, ki gledalca zmoti ravno sredi najbolj napetega prizora v filmu. Oglas v takem primeru moti gledalca – klasični oglasi prekinjajo življenje in gredo ljudem vse bolj na živce. Podoben primer bi bile spletne pasice, ki so včasih prekinjale in motile uporabnika spleta. V nasprotju s tem pa je inbound marketing nasprotje takemu klasičnemu (izhodnemu/outbound) markietingu. Inbound se bolj prilagaja uporabniku, oglasi se mu prikazujejo ob pravem času na pravem kraju – ko rabi tovrstne informacije. Oglas se prikazuje uporabniku glede na relevanco. Namen inbound oglaševanja je torej v tem, da rešuje probleme, s katerimi se srečuje uporabnik.

Tehnike inbound marketinga

Inbound marketing je zelo težko, celo nemogoče, delati preko klasičnih oglaševalskih kanalov. Na spletu je razlika med inbound marketingom in oglaševanjem, ki to ni, bolj vidna. Pa si poglejmo nekaj najbolj tipičnih pristopov inbound marketinga:

Posebnost inbound marketinga je torej v tem, da za uporabnika oglasi niso moteči, ampak mu pomenijo relevantne informacije. Seveda je pri tem potrebna analiza in prava frekvenca. Največji zalogaj za oglaševalce, ki se ukvarjajo z inbound marketingom je torej to, da ugotovijo, kaj uporabnik hoče in mu to skušajo dostaviti na pravem kraju in takrat, ko informacije potrebuje. Prednost inbound marketinga je tudi to, da so proračuni, ki jih potrebujemo za doseganje dobrih rezultatov, običajno kar 10-krat manjši v primerjavi s klasičnim outbound marketingom. Za dobro strategijo inbound marketinga se je najbolje obrniti na katero izmed digitalnih oglaševalskih agencij, npr. na W3B.marketing, d.o.o., ki imajo dovolj znanja in izkušenj, da lahko dosežejo dobre rezultate.

© 26. 04. 2025 - LetoMladih.si. Oglaševanje.