V času krize ljudje vse bolj pazimo na svoj denar in skušamo kar najbolj kar se da racionalizirati svoje stroške. To seveda velja tudi pri odločitvah za nakup avtomobila. Veliko ljudi posega po manjših in energijsko varčnejših avtomobilih, pogosta je tudi praksa menjave večjega in bolj luksuznega avtomobila za manjši, a varčnejši avto po principu »staro za novo«. Skratka, kriza se pozna na vsakem koraku, tudi pri prodaji in nakupih avtomobilov.
Čas pred krizo je bil čas, ko je veliko ljudi kupovalo nove in potratne avtomobile, mnogi izmed njih tudi na kredit oziroma lizing. Z začetkom krize pa je večina ljudi postala pri takšnih nakupih previdnejša. Če je pred krizo praktično vsak kupoval nove avtomobile in so bili sejmi rabljenih avtomobilov manj obiskani, se danes stvari spreminjajo. Mnogo ljudi dražje avtomobile zamenja za rabljene, cenejše avtomobile.
Avtohiše prodajo več rabljenih kakor novih avtomobilov, tudi avto sejmi so precej obiskani. Poleg tega je upad prodaje novih avtomobilov opaziti tudi pri načinu oglaševanja le-teh. Tako poleg novega avtomobila proizvajalci ponujajo še ogromno dodatne opreme in ostalih dodatkov, ki bi morda nekoga prepričali, da kupi novi avtomobil. Vendarle pa večina s takšnimi nakupi sedaj odlaša. Ljudje svojih avtomobilov ne menjajo tako pogosto. Če že kupijo nov avto, se praviloma odločajo za cenejše, manjše avtomobile, ki bodo energijsko varčnejši in ki bodo tudi pomenili manjše stroške za samo vzdrževanje. Že sama sezonska menjava gum pri majhnem ali pa pri večjem in boljšem avtomobilu namreč lahko pomeni veliko razliko v vaši denarnici. Tudi v prihodnje se zaenkrat na obzorju še ne kaže vzpon avtomobilske industrije in povečanje prodaje novih avtomobilov.