Spletne trgovine so v zadnjih nekaj letih ves čas v porastu. Razlogov za to je več, glavni pa je gotovo to, da so ljudje vse več na spletu, kjer opravljajo tudi velik del svojih nakupov. V zadnjih letih se je povečalo splošno zaupanje v nakupe preko spleta, zato so prodajalci spoznali, da brez spletnih trgovin več ne bo šlo. Nekatere blagovne znamke celo priznajo, da jim gre prodaja na spletu celo bolje kakor tista v fizični trgovini. Spletna trgovina tudi ne zahteva mesečne najemnine ali nakupa poslovnih prostorov, kot je to navadno pri fizični trgovini. Toda brez določenih stroškov, povezanih s spletno prodajo, vendarle ne gre. Eden izmed najbolj osnovnih je gostovanje za spletne trgovine.
Gostovanje za spletne trgovine pomeni, da je vsebina, ki jo želi trgovec predstaviti in prodajati širši javnosti, v obliki datotek naložena na strežnik oziroma server, od koder nato do nje lahko dostopajo spletni nakupovalci. Gostovanje nudijo ponudniki spletnega gostovanja, ki jih je pri nas kar nekaj, lahko pa se odločimo tudi za tujega ponudnika, pri čemer so določene prednosti in tudi slabosti. Tuji ponudniki so tako pogosto nekoliko cenejši, toda pozor – njihove storitve in tehnična pomoč v primeru kakršnih koli težav je vselej v tujem jeziku, običajno v angleščini. Prav tako včasih lahko računamo na to, da bo domač ponudnik te storitve precej bolj ažuren kakor tuj, kar je še zlasti pomembno v kriznih razmerah – na primer, če se spletna trgovina sesuje, se spletna stran in podstrani ne odpirajo, se izdelki nalagajo prepočasi ipd.